tirsdag den 17. januar 2012

Glitter-fantastic/fanatic

Jeg har netop i dag modtaget TO pakker fra somewhere in asia, med glitter/glimmer! I alt 36 små "krukker" med hexagon flager i skinnende materiale! de er helt fantastisk og jeg kan næsten ikke vente med at få brugt noget mere af det.
Jeg har lige prøvet med en champagne/guldfarvet og en pink :-)
Fremgang:
-Base coat
-Klarlak eller farvet lak der evt. matcher glitterfarven (som lim)
-Så drysser jeg glitteret på med en eyelinerbørste (den er bred, men flad) og trykker det fast
-Klarlak til overfladen er så jævn som man vil have (der kan godt komme mange lag på) og så til sidst evt en særlig toplak hvis man har det - jeg afslutter selv med Essies Good to go toplak, da den er hurtigtørende (og jeg er et fjols og kan meget snildt få gnedet al neglelak af ellers..) 



Billederne yder ikke helt resultatet retfærdighed, fancy ser det ud i virkeligheden, men alt shinen kan være svære at fange på billeder.
Jeg vil nok fremover vælge, at bruge en matchende neglelak som lim i stedet for klarlak (som jeg har brugt her) da der godt kan kommet nogle små huller eller steder som de ikke lige dækker - det kan man også se på billederne. Men, det er supernemt og det ser noget mere fancy ud end når jeg bare har brugt det glitterdust som jeg ellers har været rigtig glad for.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar