søndag den 6. november 2011

Snowhas fallen, glittergraduering

Iiih, dette look minder mig virkelig meget om dalende snefnug, fanget i lygtepælen skær. Ja, jeg elsker sneen og venter bare på den falder!


Anyways... Jeg har kigget på negledesigns fra NY fashion week, både for AW 2011 og Spring 2012. Der faldt jeg over graduering - denne var vist med sort og en dertil koboltblå eller klar grøn, jeg har forsøgt mig, men da jeg ikke har haft meget tid til neglelak denne weekend, har jeg kun gjort et enkelt forsøg. Dette blev vældig grimt og jeg besluttede, at graduering med to farver, må vente til tiden er dertil. 
Da jeg aldrig har haft negle som har været lange nok til fransk manicure eller lign. tænkte jeg, at glittergraduering ville være fint og noget nemmere end en sort/blå graduering. 
Jeg har gjort det, at jeg har lagt 2 lag af en lyserød/klar lak fra et fransk manicure sæt, hvorefter jeg har bygget glitterlakken op. Først nogle få milimeter af neglen, dette øges så, således der kommer mere og mere glitter på spidsen og mindre jo længere ind på neglen man kommer. Jeg har valgt at lægge sort+mat lak på en af fingrene, egentlig af den simple grund, at min negl var rigtig grim af en anden farve som ikke ville gå helt af i kanterne.



 Basecoat/Topcoat/ Nail hardener fra Barry M - fantastisk under, over og alene!
Lys base til manicure, fra et eller andet sæt
Wet n wild, Wild Shine E460D - Kaleidoscope ( glitter med holoeffekt)-helt fantastisk meget glitter in one place!
Rimmel's Matte finish 
H&M - Black is back, en fin lille flaske til 9,95, god dækkeevne!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar