onsdag den 4. januar 2012

Happy New Year! - glitter

Vi er nu i det nye år, og jeg har desværre ikke lavet så mange indlæg den sidste tid af 2011. Nu er jeg klar med et nyt!
Jeg har for et stykke tid siden købt glitterstøv på ebay. Det er vidst det, dem som laver gelenegle bruger til deres design. Det er flot og festligt - og rimelig nemt at lave :-)

Jeg har blot lavet en prøve på nogle forskellige farver, jeg skal teste holdbarhed+ jeg skulle se hvordan glitterets farver tog sig ud på neglene.








 Jeg har på disse billeder brugt en hudfarvet (fra fransk manicure sæt) som "lim" til glitteret. Det er lagt i et lag på en negl ad gangen. Jeg holder fingeren hen over glitterdust-bøtten, og bruger en eyelinerpensel til at hælde glitteret ned over neglen. Penslen er god fordi den er flad og bred. Når der er glitter fordelt over hele neglen, vender jeg den, således overskydende glitter hældes tilbage i bøtten. 
Når der er glitter på alle neglene putter jeg nogle lag klarlak på, til jeg synes det ser ud som jeg vil have det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar