tirsdag den 8. november 2011

Glitterous Glam Christmas!

ENDELIG! Jeg har længe ventet på en christmas edition æske fra Depend, og i dag var dagen hvor jeg fandt den! Den indeholder 5 fantastiske lakker fyldt  med masser af glitter og glimmer. Pakken koster sølle 79,- i Salling, jeg ved ikke om de sælger dem i matas - men mon ikke de gør det?
 Jeg er i hvert fald begejstret :-)













Tommel: Sølv nr. 047
Pege: Lilla nr. 280
Lange: Lyserød nr. 276
Ringe: Rød nr. 277
Lille:Guld nr. 279

De tre første billeder af neglene, er med et enkelt lag, de to sidste er med to lag. De ser ikke lige så dækkende ud, som jeg synes de gør i virkeligheden, men det må skyldes at  glitteren er meget fin og lys ved lilla og lyserød.
Den røde og guld, har ens str. glimmer, og har begge grønne glimmerstykker i. 
Den sølv er bare SØLV, totalt glimmer, hvorimod den lilla og lyserøde er fint glitter med større glimmerstykker med holoeffekt.
Jeg er tilfreds og glæder meget til at bruge dem alle de næste måneder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar