onsdag den 23. november 2011

Simpelt! -men glitrende

Jeg lavede dette design som et hverdagsdesign. Jeg lavede det en tirsdag og det holdt super godt! Faktisk helt frem til fredag, hvor jeg lavede et nyt til weekendens julefrokost. Grundet mit job, holder lakken max. 2 dage hvis jeg er heldig, det skaller måske allerede efter første dag... Desværre!


Jeg har brugt sort lak på alle fingrene, men har på en enkelt negl hældt glimmerstøv ud over. Glimmeret har jeg købt på ebay - en hel masse glimmer for ikke så mange penge:-)
Jeg bruger en makeupbørste til at hælde glimmeret ned over neglen. Når overskydende glimmer er børstet væk, lægger man blot en masse lag overlak på, glimmeret sluger en del af lakken, så for at få en flot overflade skal der en del lak til.
Det er nemt at lave og folk synes det ser iiih så flot ud:-)

 Jeg har brugt Barry M's basecoat, topcoat and nailhardener som bund, derefter har jeg lagt H&M's sorte Black is back. Som afslutning har jeg brugt Essie's Good to go

Ingen kommentarer:

Send en kommentar